Het gedrag van de consument veranderd

Er zijn ondernemers die beschikken over een bijzonder eigenschap namelijk perfectionistisch. Als je er goed mee kan omgaan is perfectionisme een positieve eigenschap maar als dit niet zo is kan het juist tegen je werken. Een nadeel van deze eigenschap is dat je alles wilt aanpakken en verantwoordelijkheid er over wilt nemen. Dit resulteert dat een persoon te veel taken en onderdelen tot zich neemt en de stress toeneemt. In de meeste gevallen beschikt een kleine onderneming over weinig tot geen personeel waardoor bijna alle taken tot de ondernemer behoren. Het gevolg is dat je ongeveer 70 uur per week werkt en tijd te kort komt om de werkzaamheden verricht te krijgen. Het is belangrijk dat de hoofdzaken als eerst worden verricht om de klant en leveranciers tevreden te stellen, het product of dienst moet op tijd worden geleverd. Doordat de aandacht op hoofdzaken ligt worden de randzaken zoals de telefoon vergeten. De laatste jaren is het gedrag van de consument verandert waardoor zij van een bedrijf verwachten dat zij op ieder moment bereikbaar zijn. In het verleden werd er door de consument maar een enkele keer naar een bedrijf gebeld maar in de huidige tijd wordt dit om de kleinste redenen gedaan. Het gedrag is in mate zo erg verandert dat als zij binnen een aantal uur niet terug zijn gebeld of geholpen dat zij het bedrijf opnieuw benaderen. Een aantal ondernemers heeft dit gedrag opgemerkt en hebben een antwoordservice opgezet. Dit soort bedrijven kan een bedrijf inschakelen zodat zij er voor zorgen dat de telefoon wordt opgenomen. Als ondernemer heb je dus geen meer over de telefoon omdat dit door een bedrijf als Bizziphone.com wordt opgenomen. En om op de hoogte te blijven zullen zij de verschillende telefoongesprekken tot een rapport verwerken, door deze manier heb je de mogelijkheid om de belangrijkste gesprekken en onderwerpen terug te lezen.

https://www.bizziphone.com