Trolol
Image default
Banen en opleidingen

Klantenservice Medewerker – Sodexo (werken in het buitenland)

Vacature

Wil je klanten helpen en adviseren? Wil je jezelf ontwikkelen? Pak dan je koffers en kom naar Sofia! Onze arbeidsomstandigheden zijn erg goed, gekoppeld aan een goed verhuisplan, is ons werk erg tevreden. Een ervaring om nooit meer te vergeten. Dus lees de vacature nu, solliciteer en hopelijk tot snel!

WERKLOCATIE: SOFIA, BULGARIJE

Jouw functie:

Als klantenservicemedewerker werk je voor een Belgisch bedrijf dat deel uitmaakt van een grote internationale organisatie gespecialiseerd in service-inspecties en lunchpassen.

U kunt klanten helpen bij het oplossen van problemen met wachtwoorden, het wijzigen van persoonlijke gegevens, bestellingen die nog niet zijn binnengekomen, het aanvragen van belastingattesten … Het is uw taak om goed te luisteren. U weet precies wat het exacte probleem van de klant is. Hoe help je klanten op de beste en meest effectieve manier? Als medewerker klantenservice zorg je ervoor dat klanten op een enthousiaste / correcte manier de beste service krijgen en tevreden zijn tot ze tevreden zijn.

Dat je de hele dag voor tevreden klanten zorgt, maakt ook jou blij.

Wat vragen wij van jou:

  • Je communiceert oplossingen op een professionele manier
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en drukt je goed uit in het Engels
  • U bent stressbestendig, zelfs in drukke uren, uw klanten krijgen uw volledige inzet
  • Je bent leergierig
  • Je gaat altijd voor de glimlach van onze klanten
  • U kunt probleemloos op verschillende computersystemen werken
  • Ervaring met klantenservice? Dit is natuurlijk een pluspunt.

Wat bieden wij jou:

De geweldige ervaring van het buitenland in een samenwerkingscultuur In deze samenwerkingscultuur dagen we elkaar uit om nieuwe manieren te vinden om beter, sneller en slimmer te werken. We waarderen persoonlijke training en ondersteuning van agenten. Elke collega speelt een cruciale rol in ons bedrijf. De prestaties van elke collega hebben bijgedragen aan ons succes. Bij Euroccor investeren we in persoonlijke ontwikkeling, wat kansen creëert voor verdere ontwikkeling en mogelijke groei.

  • Werken vanuit huis tijdens deze coronacrisis – we bieden een Windows-pc om u te voorzien van een snelle internetverbinding
  • Super leuke sfeer op de werkvloer
  • Bulgarije heeft hoge salarissen en een uitstekende koopkracht
  • langdurig werk
  • Op maat gemaakte training, begeleiding en coaching op maat om aan uw persoonlijke behoeften te voldoen
  • Private ziekteverzekering

Euroccor zorgde voor een uitstekende relocation service! Vanaf uw aanvaarding van onze offerte tot uw eerste werkdag, zal onze personeelsafdeling u persoonlijk begeleiden. Ook nadat u aan het werk bent gegaan, houden we contact met u om ervoor te zorgen dat u goed wordt geïntegreerd in het bedrijf en de stad Sofia.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/medewerker-hr.html